beantwoord

Abonnement hervatten

  • 28 November 2022
  • 6 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 3

Ik heb Weekend vrij een paar weken geleden opgezegd en ik wil binnenkort opnieuw Weekend vrij hebben. Nu heb ik begrepen dat dat pas na een maand kan. Klopt dat?

Zo ja, Ik weet niet meer precies wanneer ik het abonnement heb opgezegd. Kan ik ergens zien wanneer de maand verstreken is?

icon

Beste antwoord door Robert B 28 November 2022, 21:16

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Als je het omgezet hebt naar Flex Basis dan kan je op elk moment weer Weekend Vrij nemen, daar hoeft geen maand tussen te zitten.

Zie Mijn NS (website) voor je facturen.

Reputatie 7
Badge +1

Alleen soms protesteert het systeem dan-als je dat merkt, kan je beter bellen. dan lukt het meestal wel.

Of dat aan een MAX gebonden is-om te voorkomen dat van die snuggertjes dan elke MA stopzetten en VR weer aan-tja, mag je helemaal zelf uitzoeken. Nog snuggerere snuggertes doen het dan soms met 2 of zelfs 3 kaarten-dat vergt wel wat administratief inzicht.

Reputatie 3

Ik heb Weekend vrij een paar weken geleden opgezegd en ik wil binnenkort opnieuw Weekend vrij hebben. Nu heb ik begrepen dat dat pas na een maand kan. Klopt dat?

Zo ja, Ik weet niet meer precies wanneer ik het abonnement heb opgezegd. Kan ik ergens zien wanneer de maand verstreken is?

 

Of dat aan een MAX gebonden is-om te voorkomen dat van die snuggertjes dan elke MA stopzetten en VR weer aan-tja, mag je helemaal zelf uitzoeken. Nog snuggerere snuggertes doen het dan soms met 2 of zelfs 3 kaarten-dat vergt wel wat administratief inzicht.

Natuurlijk, als dat kan. Er zijn vijf weekends in een maand, behalve in februari.Na een maand op zondagavond uitzetten, daarna op zaterdag weer aanzetten, dat scheelt een paar dagen

Reputatie 7
Badge +3

Wat bahnrider schrijft, kan helemaal niet. Je kunt dat eens per maand doen, niet elke week. Al heb je twintig OV-chipkaarten.

En dat elke maand behalve februari vijf weekenden heeft, klopt ook niet, Feico 🙂

Badge +3

En dat elke maand behalve februari vijf weekenden heeft, klopt ook niet, Feico 🙂

Zou het willen maar inderdaad, in 2022 hadden maart, juni, september en november ook maar vier (hele) weekenden.

Reputatie 7
Badge +3

Maar in een abonnementsmaand zitten dan wel 5 weekenden. De maand november had zoals je al aangaf maar 4 weekenden, maar als je een Weekend Vrij abonnement in had laten gaan op zaterdag 5 november dan kun je die na een maand dus op 5 december weer wijzigen en heb je ook nog het eerste weekend van december je abonnement kunnen gebruiken, aangezien 5 december op een maandag was. 

Reageer