Abonnement kan niet op website gewijzigd worden | NS Community

Abonnement kan niet op website gewijzigd worden

  • 16 September 2022
  • 6 reacties
  • 301 Bekeken

Reputatie 3

Als ik wat wil veranderen aan NS Flex, zegt de website:

Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0035)

Later nog eens proberen is geen optie, want de technische problemen duren al maanden. Ik moet elke keer opbellen om de wijziging geregeld te krijgen. Het probleem lijkt bij NS niet bekend te zijn.


6 reacties

Goedenavond Feico,

Dit lijkt mij een bijzonder frustrerend probleem. Puur voor mijn beeldvorming, hebben mijn collega's van de klantenservice ook pogingen gedaan om het euvel te verhelpen? En doet het probleem zich ook voor in een andere browser of op een ander apparaat?

Reputatie 4

Als ik wat wil veranderen aan NS Flex, zegt de website:

Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0035)

Later nog eens proberen is geen optie, want de technische problemen duren al maanden. Ik moet elke keer opbellen om de wijziging geregeld te krijgen. Het probleem lijkt bij NS niet bekend te zijn.

meestal moet je wachten dan als nog word doorgevoerd dat gebeurt bij mij wel

Reputatie 7
Badge +1

Is je telefoonnummer ingevuld? Zo nee, vul dat dan eerst in je gegevens en wijzig dan je abonnement.

 

Ik krijg die melding al jaren. 

Mijn adres in Mijn NS net gewijzigd naar het adres van Webhelp Groningen. In de webwinkel was dit nog niet aangepast. Daar ook het adres aangepast naar Webhelp Groningen. Een paar seconden later kreeg ik de bevestiging dat mijn abonnement gewijzigd werd.

Straks via Facebook vragen of ze mijn adres terug willen zetten naar mijn domicilieadres. 🙂

@ moderatoren, als jullie bij de werkgever post voor mij ontvangen (Spoor of zo), kunnen jullie het dan doorsturen naar België? Alvast bedankt. 

Badge +3

Ik krijg die melding al jaren. 

Mijn adres in Mijn NS net gewijzigd naar het adres van Webhelp Groningen. In de webwinkel was dit nog niet aangepast. Daar ook het adres aangepast naar Webhelp Groningen. Een paar seconden later kreeg ik de bevestiging dat mijn abonnement gewijzigd werd.

Straks via Facebook vragen of ze mijn adres terug willen zetten naar mijn domicilieadres. 🙂

@ moderatoren, als jullie bij de werkgever post voor mij ontvangen (Spoor of zo), kunnen jullie het dan doorsturen naar België? Alvast bedankt. 

Haha, je had ook mijn adres mogen gebruiken 😅

Reputatie 7
Badge +1

Ik kan bevestigen dat deze bug nog steeds bestaat en dat het voldoende is om je adres naar een Nederlands adres te wijzigen. De eerste poging daarna werkte niet (weer de beruchte WS-0035) maar in een incognitovenster werkte de abonnementswijziging wel.

Reageer