Skip to main content
Antwoord

abonnement keuzedagen afsluiten

  • March 26, 2022
  • 4 reacties
  • 351 Bekeken

Jan GvL

Ik kan nergens op de website of in de app vinden waar je online het keuzedagen abonnement kunt kopen en toevoegen aan mijn bestaande abonnement. Wie o wie helpt mij verder?

Beste antwoord door Tochjo

U moet hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice, zo staat op deze pagina.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

4 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • March 26, 2022

U moet hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice, zo staat op deze pagina.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • March 26, 2022

Via de webshop Dal Voordeel op Saldo bestellen (óók als je dat al hebt) en dan de optie Keuzedagen aanvinken. https://www.ns.nl/webshop/nieuwproduct?product=DVD

Reeds betaalde maanden van uw huidige abonnement worden terugbetaald/verrekend.

 


  • Op het juiste spoor
  • April 13, 2022

U moet hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice, zo staat op deze pagina.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

 

Helaas zijn ze telefonisch niet bereikbaar!

 


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • April 13, 2022

Jawel, de wachttijd is alleen lang. Ik zou het via de Chat proberen, dat gaat doorgaans sneller.