beantwoord

abonnement niet zichtbaar

  • 24 February 2023
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Beste meneer/mevrouw, 

Ik heb een NS daluren abonnement van 2,50 per maand aangeschaft met als ingangsdatum vandaag 24/2/23. Het geld voor de eerste maand heb ik betaald met ideal en is ook afgeschreven. Echter wanneer ik inlog in mijn NS is het abonnement niet zichtbaar en ik heb ook geen bericht gekregen dat ik het kan laden op mijn OV chipkaart. Hoe kan dit? 

Met vriendelijke groet, 

Judith van Rijssen

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 24 February 2023, 13:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heb je het abonnement ook opgehaald bij de kaartautomaat?? Volgens mij moet dat nog steeds. Staat ook in de emailbevestiging die je hebt gekregen.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je het abonnement ook opgehaald bij de kaartautomaat?? Volgens mij moet dat nog steeds. Staat ook in de emailbevestiging die je hebt gekregen.

Die emailbevestiging over dat het abonnement klaar staat heeft TS (nog) niet gekregen.

Reageer