abonnement NS Flex Weekend Vrij afgesloten | NS Community
beantwoord

abonnement NS Flex Weekend Vrij afgesloten

  • 16 September 2022
  • 5 reacties
  • 184 Bekeken

Goedemiddag! In augustus heb ik het abonnement NS Flex Weekend Vrij afgesloten. Dat blijkt uit een e-mail van NS. Quote: "je hebt dit abonnement geannuleerd:
NS Flex: NS Flex uitgang
Totale kosten:€ 34,70 per maand
Einddatum: 22 augustus 2022
OV-chipkaart: 3528 0500 1312 1852". In het persoonlijke account in de NS applicatie (Mijn NS) zie ik echter de opbouw voor dit abonnement in September. Hoe is dit mogelijk? Corrigeer de fout.

 

icon

Beste antwoord door Thom 17 September 2022, 00:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Waarschijnlijk is er niets aan de hand, hoe gek dat ook klinkt. Het is bekend dat de widget zaken fout aangeeft, met name bij wisseling van abonnementen. De factuur zal in orde zijn, aan de hand daarvan moet u controleren. U betaalt het correcte bedrag.

 

Negeer dit, het is een bekend probleem, dat overigens al lang opgelost had moeten zijn.

Vraag: mijn dochter heeft flex weekend vrij abonnement. Kan ik nu met haar op haar abonnement meereizen door de samenreiskorting aan te vinken? Het bedrag wordt op dat account afgeschreven? Klopt dat? 
 

Reputatie 7
Badge +4

U kunt alleen samenreizen met een eigen chipkaart. Als uw kaart op saldo is dan kunt u op een automaat samenreiskorting laden. als u incheckt, reist u automatisch met korting. Met Flex op uw kaart moet u het activeren op de app. U kunt alleen samenreizen op een eigen chipkaart.

Uw korting wordt met Flex van uw account afgeschreven en als u op saldo reist moet u voldoende geld op de kaart hebben staan om ij het uitchecken uw reis te kunnen betalen.

 

Kies voor Samenreiskorting 2x, dan kunt u twee ritten met korting reizen. De samnreiskorting geldt voor een rit, dus tussen in- en uitcheck NIET voor een dag.

Reputatie 7
Badge +3

Aanvulling op @Thom 

Wanneer je geen ov chipkaart hebt dan kun je online een e-ticket met samenreiskorting kopen.

Badge +3

Aanvulling op @Thom 

Wanneer je geen ov chipkaart hebt dan kun je online een e-ticket met samenreiskorting kopen.

Yes! 😴

Reageer