Skip to main content
Antwoord

abonnement omgezet van Dal maar FLEX,

  • February 17, 2023
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

restitutie ontvangen van het dal abonnement, maar niet van het saldo ov chipkaart. Hoe moet ik dat aankaarten?

gr peter

Beste antwoord door mrfreeze

En je hebt al wel de factuur van de eerste maand van het Flex-abonnement ontvangen? Het bedrag zou op de factuur moeten staan met omschrijving “Klanten service”.

Als het niet op die factuur staat, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

4 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • February 17, 2023

Het saldo dat nog op de kaart stond, wordt automatisch verrekend met de factuur die u krijgt na de eerste abonnementsmaand.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • February 17, 2023

Helaas, dat is niet gedaan.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • February 17, 2023

En je hebt al wel de factuur van de eerste maand van het Flex-abonnement ontvangen? Het bedrag zou op de factuur moeten staan met omschrijving “Klanten service”.

Als het niet op die factuur staat, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 17, 2023

Bij een overstap naar Flex krijg je abonnementskosten vrijwel meteen terug via een tussentijdse factuur (binnen een week op je rekening. Het saldo volgt na de eerste maand.

Zie je Mijn NS reishistorie, voor een post € Klanten service met een negatief bedrag.