Skip to main content
Antwoord

Abonnement omzetten naar NS Flex technisch probleem op website

  • July 10, 2023
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Ik heb nu al twee keer geprobeerd mijn abonnement om te zetten naar een NS Flex abonnement, maar tot twee keer toe krijg ik de volgende melding in het scherm:

Sorry! Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer.

 

Wat doe ik verkeerd? Of ligt het aan de website?

Beste antwoord door MoDe

Waarschijnlijk Is er een storing.

Je kunt 2 dingen doen:

  1. Het gewenste abonnement op een nieuwe kaart proberen aan te vragen. Bestaande abonnement proberen op te zeggen.
  2. Contact opnemen met NS klantenservice. Wil je het nieuwe abonnement snel dan kun je het beste bellen. Via social media is er een achterstand in beantwoorden, voor de chat heb je een lange adem nodig. .

1 reactie

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • July 10, 2023

Waarschijnlijk Is er een storing.

Je kunt 2 dingen doen:

  1. Het gewenste abonnement op een nieuwe kaart proberen aan te vragen. Bestaande abonnement proberen op te zeggen.
  2. Contact opnemen met NS klantenservice. Wil je het nieuwe abonnement snel dan kun je het beste bellen. Via social media is er een achterstand in beantwoorden, voor de chat heb je een lange adem nodig. .