beantwoord

Abonnement omzetten verschil in kosten

  • 4 August 2023
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Ik heb nu nog een traject vrij abo die erg duur is en het is denk ik beter om een dal vrij te hebben voor de reizen die ik nu maak. Het is alleen net weer een nieuwe maand, dus de kosten voor het traject vrij abo zijn al afgeschreven. Als ik nu mijn abo omzet naar een dal vrij abo, krijg je dan het verschil in kosten terug? Of betaal je dan juist extra bovenop de kosten die je voor het traject vrij abo al hebt gemaakt?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 August 2023, 14:52

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag liesvenema en welkom bij de NS Community.

Het verschil in kosten tussen de twee abonnementen zal worden verrekend. Je hebt nu vooruit betaald voor de volledige maand Traject Vrij. Als je het wijzigt naar een ander abonnement, zul je een terugbetaling krijgen van de Traject Vrij abonnementskosten, en zul je een extra betaling krijgen voor het nieuwe abonnement, beide naar rato.

Dit wordt dan met elkaar verrekend, dus als het Traject Vrij abonnement duurder is dan het Dal Vrij abonnement, dan zul je dus een deel van de abonnementskosten terugkrijgen. Is het Traject Vrij goedkoper, dan moet je nog een deel bijbetalen.

Reageer