abonnement ophalen | NS Community
beantwoord

abonnement ophalen

  • 14 January 2022
  • 14 reacties
  • 8009 Bekeken

hoelang duurt het voordat je je product kan ophalen na het bestellen op dezelfde dag????? moet zsm een antwoord 

icon

Beste antwoord door Thom 14 January 2022, 16:55

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als u al een geldige persoonlijke ov-chipkaart heeft, kan het als de email met de bevestiging binnen is nagenoeg meteen. Is het uw eerste Flexabonnement  op een oude kaart, dan moet u het bevestigen op het automaat; is het niet het eerste dan is het bevestigen niet meer nodig. 

Het is doorgaans minutenwerk, bijna altijd binnen een kwartier.

Heeft u een nieuw abonnement besteld op een nieuwe kaart dan is bevestigen niet nodig. U kunt dan pas reizen vanaf de ingangsdatum.

Beste Noa Helberg, en welkom bij onze Community. 

Ik zie dat Thom je heeft voorzien van een antwoord. Is het inmiddels gelukt?

Hoe lang duurt het voor jullie de bevestigingsmail sturen bij een oude kaart?

Badge +3

Hoe lang duurt het voor jullie de bevestigingsmail sturen bij een oude kaart?

Welkom bij de NS Community!

Je hebt NS Flex aangevraagd op een bestaande kaart? Dan kijk in Mijn NS (website)wat er staat als abonnement. Je hoeft die bevestigingsmail niet af te wachten, maar die komt meestal wel binnen een kwartier.

Zodra het in Mijn NS goed staat moet je mogelijk nog wel naar een automaat (supermarkt e.d.) om het op te halen, tenzij je al NS Flex had.

Reputatie 7
Badge +3

Hoe lang duurt het voor jullie de bevestigingsmail sturen bij een oude kaart?

Wij sturen niets, dat doet NS. Wij kunnen bij deze community niet bij klantgegevens, maar reken voor abonnement op bestaande kaart op vrijwel direct tot een paar uur.

Nee, nog geen mail ontvangen, staat ook nog niet in mijn ns. Ik wacht nog even af.

 

Badge +3

Nee, nog geen mail ontvangen, staat ook nog niet in mijn ns. Ik wacht nog even af.

Heb je NS Flex nieuw besteld op een bestaande kaart met een ingangsdatum in de toekomst? Dan krijg je op de ingangsdatum een mail en kan je op je kaart zetten bij een automaat (station, supermarkt e.d.)

 

Hallo bij mijn NS staat de flex voordeel ook maar ben net bij station geweest en kan geen producten ophalen hij staat nog op reizen op saldo enig idee iemand het is al 3 uur geweest dat ik hem omgezet had

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u gekeken bij ‘Bestelling ophalen’? Daar ziou het normaal moeten staan.

Als u al Flex had, hoeft u niks meer op te halen, dat hoeft alleen de eerste keer dat u een Flexabonnement heeft. En soms zelfs dat niet: Als u op een nieuwe kaart een Flexabonnement bestelt, hoeft u ook. niet meer te activeren. Als de email met de bevestiging er is, kunt u inchecken en reizen met het nieuwe abonnement.

U kunt ook even inchecken. Dan moet u ‘Reizen op rekening’ krijgen. Vervolgens checkt u weer uit aan de andere kant van het poortje. Als u deze melding krijgt, heeft u Flex.

Reputatie 7
Badge +3

Aanvulling op Thom, als je van saldo naar Flex hebt gewijzigd met een ingangsdatum in de toekomst, is het pas op de ingangsdatum op te halen, niet eerder. 

Dank u voor de tips ga even kijken straks in de ochtend of hij erop staat idd geen bestelling was er op te halen maar had wel flex op saldo voorheen "0" euro abonnement 

Reputatie 7
Badge +4

Het nul euro abonnement is waarschijnlijk Flex Basis of Flex zonder abonnement. Bij een wijziging van het ene Flex abonnement naar het andere hoeft u niets te activeren. Flex op saldo bestaat niet, het is Flex met een maandelijkse afrekening achteraf.

Alles is al in orde, u kunt zo reizen. Let wel: u krijgt altijd Reizen op Rekening als melding, ongeacht welk Flexabonnement u heeft.

ik heb gisteren een upgrade gedaan, van goedkoopste flex abbonnement (nooit gebruikt) naar dal uren flex abbo.

Ik kreeg een melding dat ik dat bij een automaat moet opahelen.

Net geweest, en dus helemaal niets!

En als ik naar de producten op mijn kaart ga, zie ik daar helemaal geen flex abbonnenment, ook niet de oude.

Badge +3

NS Flex staat op een kaart (bij uitlezen bij een ophaalpunt) als Reizen op Rekening NS

Maar als er in Mijn NS (website) niets zinnigs staat is er iets aan de hand met je Mijn NS account.

Reageer