Een paar dagen geleden heb ik mij per ongeluk geabonneerd op NS Flex Altijd Voordeel terwijl ik NS Flex Weekend Vrij wilde. Kan ik mijn huidige abonnement opzeggen en wijzigen naar een later abonnement?
U kunt het beste even Klantenservice bellen. 030 7515155. Doorgaans is men bereid een goedkoper abonnement om te wisselen voor een duurder abonnement, maar het is geen recht. Andersom niet.
U kunt dit niet zelf bewerkstelligen via de site.
Hoi tia,
Je kunt je beroepen op het herroepingsrecht. Je kunt daarvoor contact opnemen met de klanteNService, of dit formulier gebruiken.
Je kunt het beste bellen of chatten en zeggen dat je je bedacht hebt. Dan kunnen ze meteen de overstap naar Weekend Vrij regelen.
Je kunt het beste bellen of chatten en zeggen dat je je bedacht hebt. Dan kunnen ze meteen de overstap naar Weekend Vrij regelen.
We zijn het weer roerend eens , het is ook mijn ervaring dat dit moeiteloos gaat. Mensen veronderstellen vaak dat dit via de site moet, vandaar dat ik het boven al aangaf. Je moet dit ook maa net weten.
Ik heb mijn abonnementen gewijzigd door gebruik te maken van X directe berichten. Tijdens het weekend zijn ze responsief. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de nuttige informatie en suggesties!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.