Ik maak gebruik van een driemaandelijkse aanbieding van NS Flex Dal Voordeel. Er is inmiddels meer dan een maand verstreken en ik weet nu al dat ik na die drie maanden terug wil naar NS Flex Weekend Voordeel. Er werd mij zojuist door de klantenservice aan de telefoon verteld dat ik dit niet nu al kan regelen maar dat ik alleen per direct kan opzeggen. Klopt dit? En waarom is dat zo? Ik wil niet het risico lopen dat ik straks de volle prijs moet betalen voor mijn NS Flex Dal Voordeel.
Antwoord
Abonnement opzeggen, maar niet per direct.
Beste antwoord door Momo
Het klopt wat de klantenservice zegt. Een wijziging of opzegging is altijd per direct en kun je niet van tevoren doen. Wil je op een bepaalde dag je abonnement weer terug wijzigen naar Flex Weekend Voordeel zul je dat ook echt op die dag moeten doen. Zet ergens een reminder voor jezelf zodat je dit niet vergeet.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.