beantwoord

Abonnement opzeggen, maar niet per direct.

  • 22 April 2024
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Ik maak gebruik van een driemaandelijkse aanbieding van NS Flex Dal Voordeel. Er is inmiddels meer dan een maand verstreken en ik weet nu al dat ik na die drie maanden terug wil naar NS Flex Weekend Voordeel. Er werd mij zojuist door de klantenservice aan de telefoon verteld dat ik dit niet nu al kan regelen maar dat ik alleen per direct kan opzeggen. Klopt dit? En waarom is dat zo? Ik wil niet het risico lopen dat ik straks de volle prijs moet betalen voor mijn NS Flex Dal Voordeel.

icon

Beste antwoord door Momo 22 April 2024, 10:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het klopt wat de klantenservice zegt. Een wijziging of opzegging is altijd per direct en kun je niet van tevoren doen. Wil je op een bepaalde dag je abonnement weer terug wijzigen naar Flex Weekend Voordeel zul je dat ook echt op die dag moeten doen. Zet ergens een reminder voor jezelf zodat je dit niet vergeet. 

Reputatie 3

Ik weet niet waarom, maar een wijziging met NS flex gaat gelijk in. In de toekomst opzeggen of wijzigen is niet mogelijk.

Zet de datum in uw agenda (met notitie aan).

 

Onlangs dat u per maand vooruit betaald, betaalt u (na een maand) per dag. Mocht u halverwege de maand uw abonoment opzeggen dan krijgt u het te veel betaalde bedrag terug. Bij een overstap naar een andere abonoment volg een herberekening.

Mocht u overstappen naar een andere abonnement dan geldt opnieuw dat u dat nieuwe abonnement een maand lang moet behouden, daarna kunt u dagelijks opzeggen of wijzigen.

 

Tip: T/m 20 mei 2024 is NS weekend vrij in de aanbieding eerste 2 maanden voor €26,21 p/mnd, daarna het normale prijs (€34,95 p/mnd). Eventueel voor €3,40 extra reist u met 40% korting in de daluren.

Of weekend vrij of weekend voordeel voor u goedkoper is moet u zelf uitrekenen.

Reageer