Ik heb dit jaar het verzoek van NS om een nieuwe pasfoto in te sturen, te laat gezien.
Ik moest dus een nieuwe kaart aanschaffen bij OV-Chipkaart.
Dat heb ik inmiddels gedaan en ik heb de nieuwe kaart ingevoerd zowel bij Mijn.NS als bij Mijn.OV-Chip.
Het probleem is nu dat ik het abonnement niet overgezet krijg naar de nieuwe kaart.
Ik heb de oude kaart al verwijderd uit beide accounts maar op Mijn.NS blijft het oude kaartnummer tevoorschijn komen bij het abonnement zonder mogelijkheid dit te wijzigen.
Moet ik nu het abonnement opzeggen en hernieuwd aanvragen op de nieuwe kaart?
Lijkt me tamelijk omslachtig.
Abonnement overzetten naar nieuwe kaart
Beste antwoord door Tochjo
U had geen nieuwe kaart moeten aanvragen, maar een vervangende kaart. Daarop worden alle producten zoals abonnementen automatisch overgezet.
Nu u een nieuwe kaart hebt aangevraagd, is stopzetten en opnieuw aanvragen van het abonnement wellicht de snelste optie om de zaak werkend te krijgen. Maar u zou de situatie ook nog even kunnen voorleggen aan de klantenservice, misschien hebben zij een beter idee.
Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.