Ivm vakantie zou ik m’n abonnement kunnen pauzeren, maar hoe doe ik dat? Zijn hier kosten aan verbonden?
Antwoord
abonnement pauzeren
Beste antwoord door Melissa NS
Goedemiddag Soentje153, welkom op de NS Community!
Je kan jouw NS Flex abonnement wijzigen via jouw Mijn NS-account. Log in op Mijn NS. - Ga naar ´'’Bekijk en wijzig abonnement'’. - Kies ´'’Wijzig abonnement'’.- Kies voor een ander abonnement in dit geval het NS Flex Basis abonnement. Of neem contact op met oNS via de klantenservice middels telefoon, chat, Twitter of Facebook.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.