beantwoord

abonnement pauzeren

  • 3 July 2023
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

Ivm vakantie zou ik m’n abonnement kunnen pauzeren, maar hoe doe ik dat? Zijn hier kosten aan verbonden?

icon

Beste antwoord door Melissa NS 3 July 2023, 17:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Ivm vakantie zou ik m’n abonnement kunnen pauzeren, maar hoe doe ik dat? Zijn hier kosten aan verbonden?

zeker als jouw abonnement langer al maand loop ken hem wijzigen naar basis als vandaag wijzigen gaat het per direct in je krijg morgen een factuur met resterende bedrag terug tot aan jouw vaste factuurdatum meestal krijg een binnen week geld terug op je rekening als terug van vakantie bent kan je ns weer naar betaalde abonnement iedere dag als gewijzigd hebt naar betaalde abonnement moet je minste een maand wachten tot je weer een wijziging door kan voeren 

Goedemiddag Soentje153, welkom op de NS Community!

Je kan jouw NS Flex abonnement wijzigen via jouw Mijn NS-account. Log in op Mijn NS. - Ga naar ´'’Bekijk en wijzig abonnement'’. - Kies ´'’Wijzig abonnement'’.- Kies voor een ander abonnement in dit geval het NS Flex Basis abonnement. Of neem contact op met oNS via de klantenservice middels telefoon, chat, Twitter of Facebook.

Hartelijk dank! Duidelijk!

Reputatie 2

Dat werkt prima weet ik uit ervaring!

Half mei ging ik op vakantie en heb mijn Dalvrij omgezet in Flex basis. Na mijn vakantie (nou ja, een maand later) heb ik het weer teruggezet naar Dalvrij.

Jammer dat je een hele maand moet wachten, maar wel begrijpelijk. Als je het per week om zou kunnen zetten geeft dat een hoop administratief gedoe...

Reputatie 7
Badge +3

NS is ook niet helemaal gek natuurlijk. Dan blijf je switchen en levert een abonnement NS weinig meer op.

Overigens kun je wel binnen een maand weer van Flex Basis naar een betaald abonnement.

Reageer