beantwoord

Abonnement staat niet op de kaart

  • 6 May 2023
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Zojuist heb ik op mijn ov kaart een weekend vrij abonnement aangeschaft. Deze is ook al betaald, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en als ik bij ‘mijn producten’ kijk staat het er ook niet bij.

icon

Beste antwoord door Tochjo 6 May 2023, 20:56

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Gaat het abonnement pas later dan vandaag in? Dan zult u het pas vanaf de ingangsdatum in Mijn NS zien verschijnen. Ook zult u pas op de ingangsdatum een mail krijgen dat u dit abonnement op uw kaart kunt laden (als u nu nog geen NS Flex hebt).

Badge +3

En volgens mij komt het ook pas in Mijn NS te staan zodra je het op de kaart geladen hebt (als je nog geen NS Flex had).

Maar omdat je geen bevestigingsmail ontvangen hebt zal de ingangsdatum wellicht later dan vandaag zijn. Van de bestelling/betaling zelf zou je wél een mail gekregen moeten hebben, dat kan soms een uurtje duren.

Klantenservice is bereikbaar via telefoon 030 751 5155 of chat of social media.

Reageer