Zojuist heb ik op mijn ov kaart een weekend vrij abonnement aangeschaft. Deze is ook al betaald, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en als ik bij ‘mijn producten’ kijk staat het er ook niet bij.
Antwoord
Abonnement staat niet op de kaart
Beste antwoord door Tochjo
Gaat het abonnement pas later dan vandaag in? Dan zult u het pas vanaf de ingangsdatum in Mijn NS zien verschijnen. Ook zult u pas op de ingangsdatum een mail krijgen dat u dit abonnement op uw kaart kunt laden (als u nu nog geen NS Flex hebt).
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.