Ik wil graag een abonnement toevoegen die van mijn man in mijn NS
Antwoord
Abonnement toevoegen
Beste antwoord door Daniël NS
Hey Greetjekiko. Welkom bij de NS Community.
Zoals Snadder al aangeeft kunnen wij je hier niet direct helpen. We kunnen hier helaas niet exact zien wat de status is van jullie producten en ik kan je dan ook geen exact advies aanbieden, daarvoor kan je contact opnemen met de klantenservice. Als het gaat om een Flex product gaat kan ik je wel alvast meegeven dat hij dit met zijn eigen Mijn NS account kan aanvragen als hij er al een heeft.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.