Skip to main content
Antwoord

abonnement verlopen en geen bericht gehad, maar ook geen nieuwe kaart!

  • September 13, 2022
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Ik kom er zojuist achter dat mijn OV chipkaart met doorlopend NS abonnement ( Dal voordeel/ voorheen voordeel - urenkaart) verlopen is. Ik heb er geen mail van NS over gehad en ook geen nieuwe kaart! Dit is me nooit eerder overkomen in ruim 20 jaar NS-reiziger te zijn... Op weg naar het werk nu een gewoon kaartje moeten kopen! Hele slechte service van NS, maar de vraag is: hoe kom ik zo snel mogelijk aan een vernieuwde OV chipkaart?? want ik heb 'm wel dagelijks nodig!

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi EvaEis,

Dit is helaas een bekend probleem. NS krijgt het al tijden niet voor elkaar dit proces goed uit te voeren.

De “oplossing” voor jou is om via OV-chipkaart.nl een nieuwe kaart te bestellen voor € 7,50. Deze kosten kun je vervolgens weer terugvragen bij de klanteNService. Ook voor de gemaakte extra kosten voor het kopen van losse kaartjes kun je bij de klanteNService terecht.

1 reactie

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • September 13, 2022

Hoi EvaEis,

Dit is helaas een bekend probleem. NS krijgt het al tijden niet voor elkaar dit proces goed uit te voeren.

De “oplossing” voor jou is om via OV-chipkaart.nl een nieuwe kaart te bestellen voor € 7,50. Deze kosten kun je vervolgens weer terugvragen bij de klanteNService. Ook voor de gemaakte extra kosten voor het kopen van losse kaartjes kun je bij de klanteNService terecht.