abonnement verlopen en geen bericht gehad, maar ook geen nieuwe kaart! | NS Community
beantwoord

abonnement verlopen en geen bericht gehad, maar ook geen nieuwe kaart!

  • 13 September 2022
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Ik kom er zojuist achter dat mijn OV chipkaart met doorlopend NS abonnement ( Dal voordeel/ voorheen voordeel - urenkaart) verlopen is. Ik heb er geen mail van NS over gehad en ook geen nieuwe kaart! Dit is me nooit eerder overkomen in ruim 20 jaar NS-reiziger te zijn... Op weg naar het werk nu een gewoon kaartje moeten kopen! Hele slechte service van NS, maar de vraag is: hoe kom ik zo snel mogelijk aan een vernieuwde OV chipkaart?? want ik heb 'm wel dagelijks nodig!

icon

Beste antwoord door mrfreeze 13 September 2022, 08:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi EvaEis,

Dit is helaas een bekend probleem. NS krijgt het al tijden niet voor elkaar dit proces goed uit te voeren.

De “oplossing” voor jou is om via OV-chipkaart.nl een nieuwe kaart te bestellen voor € 7,50. Deze kosten kun je vervolgens weer terugvragen bij de klanteNService. Ook voor de gemaakte extra kosten voor het kopen van losse kaartjes kun je bij de klanteNService terecht.

Reageer