Dag, moet voor morgen op kaartautomaat mijn abonnement onder bestellingen verwijderen, maar abonnement wordt niet weergegeven, wat nu te doen?
Welkom bij de NS Community!
Wat voor abonnement wil je verwijderen? Als het om een Studentenreisproduct gaat kan dat bij automaten in supermarkten of een balie van een vervoerder.
Zie https://www.ov-chipkaart.nl/service-en-contact/zoek-een-servicepunt.htm?servicetype=7
Gaat om een dalurenabonnement
Hoi Ansje2022!
Voor het deactiveren bij de automaat, kun je kiezen voor ‘ophalen bestelling'. Hier staat de deactivatie voor je klaar.
ik heb dit al 2 x geprobeerd, maar het is niet gelukt
-Gisteren had ik er reizen op saldo opgezet en daarna weer verwijderd, zie ik op de kaart historie
-vandaag opnieuw geprobeerd, als ik nu op ophalen bestelling klik, staat dat er 2 keuzedagen klaar staan, dus kom ik weer niet verder.
Wat moet ik nu nog doen? Het abonnement is geldig tot 23-11-22
dus daarvoor moet het van de kaart verwijderd zijn
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.