Skip to main content
Antwoord

abonnement verwijderen lukt niet

  • October 2, 2022
  • 4 reacties
  • 662 Bekeken

Dag, moet voor morgen op kaartautomaat mijn abonnement onder bestellingen verwijderen, maar abonnement wordt niet weergegeven, wat nu te doen?

Beste antwoord door Lorena NS

Hoi Ansje2022
Voor het deactiveren bij de automaat, kun je kiezen voor ‘ophalen bestelling'. Hier staat de deactivatie voor je klaar.

4 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • October 2, 2022

Welkom bij de NS Community!

Wat voor abonnement wil je verwijderen? Als het om een Studentenreisproduct gaat kan dat bij automaten in supermarkten of een balie van een vervoerder.

Zie https://www.ov-chipkaart.nl/service-en-contact/zoek-een-servicepunt.htm?servicetype=7


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • October 2, 2022

Gaat om een dalurenabonnement


Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 4, 2022

Hoi Ansje2022
Voor het deactiveren bij de automaat, kun je kiezen voor ‘ophalen bestelling'. Hier staat de deactivatie voor je klaar.


  • Op het juiste spoor
  • November 5, 2022

ik heb dit al 2 x geprobeerd, maar het is niet gelukt

-Gisteren had ik er reizen op saldo opgezet en daarna weer verwijderd, zie ik op de kaart historie

-vandaag opnieuw geprobeerd, als ik nu op ophalen bestelling klik, staat dat er 2 keuzedagen klaar staan, dus kom ik weer niet verder.

Wat moet ik nu nog doen? Het abonnement is geldig tot 23-11-22

dus daarvoor moet het van de kaart verwijderd zijn