abonnement voor fietshuur | NS Community
beantwoord

abonnement voor fietshuur

  • 25 April 2023
  • 9 reacties
  • 93 Bekeken

Ik probeerde de afgelopen uren, nadat ik ingelogd was in “mijn ns” om aan te klikken bij “abonnement” het onderdeel FIETS Huren.

In het inlogscherm blijf ik steken. Ik lees dat dit heel veel mensen overkomt. (Al maanden).

Via de NS chat na drie kwartier niet verder gekomen. NS medewerker MIcheal leek tijdens het gesprek overleden te zijn. 

Iemand van NS, of iemand anders, toch een idee hoe ik morgen een OV fiets kan bemachtigen?

 

icon

Beste antwoord door Arievb 26 April 2023, 11:36

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als je Flex op jouw kaart hebt staan, dan heb je al een OV-fiets abonnement.

Reis je op saldo, dan is het zaak om al jouw gegevens in MijnNS te controleren en aan te vullen als gegevens niet compleet zijn. Probeer daarna nog eens het abonnement te bestellen. Lukt het nog steeds niet, verwijder dan alle cookies en/of probeer een andere browser.

Alles nagekeken en op verschillende apparaten geprobeerd in te loggen.

Helaas.

Straks toch maar naar NS Emmen en hopen op een begripvolle medewerker.

Of heeft de NS toch een oplossing?

Reputatie 7
Badge +3

Als het abonnement niet op je chipkaart staat, kan een begripvolle medewerker je ook niet veel verder helpen ben ik bang. Ik zou toch nogmaals contact opnemen met de klanteNService om er naar te laten kijken.

Reputatie 6
Badge +2

Hi Arievb
Ik raad je aan om dan nog even opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice om jouw Mijn NS-account na te laten kijken. Zonder OV-fiets abonnement, kun je helaas geen OV-fiets huren

Reputatie 7
Badge +3

Bij veel andere die eenzelfde probleem hadden was de oplossing inderdaad ontbrekende gegevens in het MijnNS profiel invullen, bv geboortedatum of postcode/huisnummer. Is er niet toch nog ergens een veld niet ingevuld?

https://community.ns.nl/ov-fiets-48/kan-geen-ov-fiets-abonnement-bestellen-inloggen-knop-doet-niks-77834?postid=559113#post559113

 

Yes yes yes yes 

Na invullen van alle gegevens inclusief adres, telefoonnummers, schoenmaat linkervoet 😀, haarkleur en type auto geloof ik, weer geprobeerd in te loggen.

En… dank voor alle reacties, maar het is gelukt.

Hopelijk kan de NS op de site aangeven dat als het niet lukt, deze gegevens ingevuld moeten zijn.

Ik las dat dit probleem er al maanden was. Jammer..

Maar vanmiddag wij….. OP FYTSE DOOR DRENTN.

Reputatie 7
Badge +3

Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is. Veel plezier op de fiets. 

Reputatie 7
Badge +3

https://www.youtube.com/watch?v=d1bYRaihts0

 

Prachtig nummertje. 😍

Reageer