beantwoord

abonnement wijzigen

  • 3 April 2022
  • 4 reacties
  • 175 Bekeken

Ik heb een gratis treinkaart voor het weekend voor 31,60€.  Ik heb mijn laatste factuur betaald voor de data 12-03-2022 en 11-04-2022.  Ik wil overstappen naar een basiskaart omdat ik volgende maand niet op reis ga.  Als ik vandaag overstap, kan ik dan nog gratis reizen in de weekenden van 9 april en 10 april?  Omdat mijn rekening die ik heb betaald deze twee dagen dekt.

icon

Beste antwoord door Tochjo 3 April 2022, 16:23

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Een wijziging van abonnement wordt direct verwerkt. Als u nu wijzigt, dan krijgt u het te veel vooruitbetaalde abonnementsgeld voor de periode 3 april t/m 11 april terug. Maar u kunt dan komend weekend dus niet meer uw abonnement gebruiken. U moet uw abonnement dus wijzigen als u het vanaf dat moment niet meer nodig hebt.

Reputatie 7
Badge +3

Een wijziging bij Flex gaat altijd direct in. Dus als je vandaag wijzigt gaat vandaag het Flex basis in en reis vanaf vanaf vandaag niet meer gratis, je ontvangt dan ook geld terug voor de niet gebruikte tot vanaf vandaag t/m 11-4-2022. Als je 9 en 10 april nog wilt reizen met je Weekend Vrij moet je pas daarna wijzigen naar Flex Basis.

Bedankt voor je antwoord.  Ja, ik wil het dit weekend gebruiken, maar ik wil niet gefactureerd worden in de nieuwe maand.  Wanneer moet ik voor het laatst overstappen naar de basiskaart zodat de nieuwe factuur niet wordt opgemaakt?
 

 

Badge +3

Bedankt voor je antwoord.  Ja, ik wil het dit weekend gebruiken, maar ik wil niet gefactureerd worden in de nieuwe maand.  Wanneer moet ik voor het laatst overstappen naar de basiskaart zodat de nieuwe factuur niet wordt opgemaakt?

Dat zal enkele dagen voor de maandelijkse factuurdatum moeten zijn, maar geen zorgen want als je op 11 april wisselt krijg je weliswaar de volgende maand gefactureerd maar het bedrag ook binnen een week (vaak sneller) weer terug via een tussentijdse factuur.

Reageer