beantwoord

abonnement wijzigen

  • 24 February 2023
  • 7 reacties
  • 252 Bekeken

Gisteren heb ik mijn abonnement van flex met achteraf betalen gewijzigd naar een abonnement traject vrij. Hierover een bevestiging ontvangen van NS en al een factuur dat het wordt afgeschreven. Maar als ik in check staat er nog steeds mijn oude abonnement. En bij een automaat kan ik ook geen product ophalen. En daar staat nog steeds het flex abonnement, terwijl in mijn NS wel traject vrij staat. Hoe kan dit worden opgelost. Niet dat ik straks dubbel betaal voor twee abonnementen

icon

Beste antwoord door JurgenH 24 February 2023, 17:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als je al een NS Flex abonnement had, dan klopt het dat je niets bij de automaat hoeft aan te passen. De wijziging gaat namelijk direct in.

Het klopt dat je op de automaat niet kan zien welk NS Flex abonnement je hebt. Hier zal namelijk altijd NS Flex blijven staan (reizen op rekening) ongeacht het abonnement.

Als je inlogt op Mijn NS kun je zien welk NS Flex abonnement er op dit moment ingesteld staat.

Badge +3

Omdat je al NS Flex had is het in orde zodra er in Mijn NS (website) Traject Vrij staat, dat gaat allemaal per direct en hoef je niet voor langs een automaat.

Bovendien heb je de bevestigingsmail (waar je in principe niet eens op hoeft te wachten).

Super, bedankt voor de uitleg! Dus ik hoef mij geen zorgen te maken dat ondanks als ik incheck erin beeld komt te staan op reizen op rekening ipv traject vrij? 

Reputatie 7
Badge +3

Nee, dat klopt helemaal. Bij alle Flex-abonnementen, dus ook Traject Vrij, staat dat in beeld.

Als er in Mijn NS staat dat je NS Flex Traject Vrij hebt, dan hoef je je inderdaad geen zorgen te maken! 😁

Reputatie 7
Badge +1

Daar hoef je je inderdaad geen zorgen om te maken. Bij alle NS Flex abonnementen komt reizen op rekening in beeld bij het inchecken.

Edit: Drie op en rij. Dat moet qua antwoord vast goedkomen 😆

Hartstikke bedankt allemaal!! 😁

Reageer