Skip to main content

Ik heb nu een flex dal uren abonnement.

ik wil dit wijzigen naar basis maar het lukt me niet.

krijg het niet bevestigd als ik alles heb gewijzigd. hoe kan dat?

Halo Erik2476. Welkom bij de NS Commmunity.

Wij kunnen hier niet de status van je product inzien. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.


Wat er in Mijn NS staat is geldig, dus als daar Flex Basis staat is het in orde.

Dat die bevestigingsmails (je krijgt er twee) soms later komen is ‘normaal’, maar hoef je niet op te wachten. Check ook je spam.


ik heb het via facebook al geregeld

als het goed is heb ik nu basis met rijden op rekening in de bus trein en tram aanstaan.


Via mijnns probeer ik mijn abonnement te wijzigen, dit lukt helaas niet.

Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn abonnement op pauze te zetten??

Ik reis momenteel te weinig met de NS om voordeel er van te hebben.

Ik hoor graag van u,

Groet,

Veronique


Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U kunt rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw abonnement door een medewerker van NS te laten stopzetten. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Super dank voor je reactie!


Reageer