Skip to main content

Onze zoons hebben beide een ov kaart 1 kaart had abbonment voor daltarief heb deze opgezegd. Nu dacht ik de andere te activeren maar dit blijkt dus niet gelukt. Krijg alleen maar de melding ns is momenteel niet zo flexibel bereikbaar dit os dus al twee maanden. Het andere abonnement loopt nu ook weer door terwijl ik het al had opgezegd ook mail van gehad. Klantenservice gebeld en die zeggen gewoon wij kunnen u niet telefonisch helpen bij abbonmenten. Inmiddels de eene kaart al maanden niet gebruikt maar wel betaald. De andere kaart juist wel gebruikt maar volle tarief betaald omdat er geen abbonment op geactiveerd kan worden. Nou lekker dan

Het opgezegde abonnement is binnen een maand bij een kaartautomaat van de kaart gehaald? Zoniet dan blijft deze doorlopen. Je moet deze opnieuw opzeggen.

Op de kaart van de andere zoon kun je via je de website een abonnement zetten. Is hij 18+ dan heeft een eigen mijnNS nodig. Lukt het niet op de bestaande kaart, probeer het dan met een nieuwe kaart te bestellen.


Reageer