Hoi,
Het lukt niet om mijn abonnement te wijzigen, kunt u mij helpen?
Hoi,
Het lukt niet om mijn abonnement te wijzigen, kunt u mij helpen?
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
De reden waarom het niet lukt is vaak dat mensen een abonnement korter dan een maand hebben. Dan klan veranderen via de site niet. Via Klantenservice kan. het alleen als u een duurder abonnement neemt.
als u daadwerkelijk een abonnement korter dan een maand heeft en geen duurder abonnement neemt, zit er niets anders op dan te wachten tot de maand voorbij is.
Zie voor de afwikkeling naar het antwoord van
Als het niet lukt vanuit Mijn NS, probeer het via https://www.ns.nl/abonnementen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.