Skip to main content

abonnement wijzigen

  • January 1, 2025
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Hoi,

Het lukt niet om mijn abonnement te wijzigen, kunt u mij helpen?

3 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • January 1, 2025

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • January 1, 2025

De reden waarom het niet lukt is vaak dat mensen een abonnement korter dan een maand hebben. Dan klan veranderen via de site niet. Via Klantenservice kan. het alleen als u een duurder abonnement neemt.

als u daadwerkelijk een abonnement korter dan een maand heeft en geen duurder abonnement neemt, zit er niets anders op dan te wachten tot de maand voorbij is.

Zie voor de afwikkeling naar het antwoord van ​@MoDe hierboven. De Community is geen postadres van Klantenservice.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • January 1, 2025

Als het niet lukt vanuit Mijn NS, probeer het via https://www.ns.nl/abonnementen