Skip to main content
Antwoord

abonnement wijzigen lukt niet

  • June 1, 2023
  • 4 reacties
  • 590 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Waarom kan ik mijn abonnement niet wijzigen van weekend vrij naar basis?

Ik kan zelfs het abonnement niet opzeggen... 

Beste antwoord door Momo

Een Flex abonnement moet minstens een maand lopen voor je het kan wijzigen of opzeggen. Sinds wanneer heb je het abonnement?

4 reacties

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • June 1, 2023

Een Flex abonnement moet minstens een maand lopen voor je het kan wijzigen of opzeggen. Sinds wanneer heb je het abonnement?


Treinenwereld

Beste Cicile,

 

 

Je zit anders voor een maandcontract aan vast, maar anders kun je dat in Mijn NS gaan doen. Gebruik de opzeghulp (zie afbeeldingen)

 


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • June 2, 2023

Dankjulliewel. Ik heb het abonnement al wel een maand. Maar bij het wijzigen naar basis, krijg ik het volgende scherm. 

Dit terwijl ik geen product klaar heb staan. 

 

En wanneer ik het opzeg, krijg ik een foutmelding. 


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 2, 2023

Neem dan contact op met de klantenservice, die kunnen kijken wat er aan de hand is. Contact opnemen kan telefonisch via 030-751 51 55, chat, Twitter of Facebook.