beantwoord

Abonnement wijzigen lukt niet

  • 18 March 2024
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Hallo,

 

Ik wil graag mijn NS Flex abonnement aanpassen naar een Traject abonnement. Als ik het op de website probeer aan te passen, krijg ik echter de melding dat mijn abonnement op iemand anders gecontracteerd staat en ik het dus niet kan wijzigen. Dit klopt alleen niet, want ik krijg zelf gewoon altijd de facturen. Iemand die weet hoe ik het alsnog zou kunnen wijzigen?

 

Bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord door mrfreeze 18 March 2024, 10:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Neem contact op met Klantenservice, 030 7515155. Het komt vaker voor.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Loisschreuder,

Op de een of andere manier is je account dan niet goed gekoppeld. Je kunt het beste even contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.

Reageer