beantwoord

Abonnement wijzigen (NS Flex) foutmelding

  • 31 January 2022
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

Hoi,

Ik heb een NS flex abonnement. Maar ik kan via de website mijn abonnement niet wijzigen, ik kan ook geen facturen inzien (waar ik wel netjes een mail van krijg dat de factuur binnen is). Ik krijg de volgende foutmelding:
"Alleen de contracthouder mag het NS Flex abonnement wijzigen.”

Ik weet 100% zeker dat ik de contracthouder ben, ik betaal namelijk ook de rekeningen.

Kan iemand mij helpen?

 

Groetjes Esther

icon

Beste antwoord door MoDe 31 January 2022, 19:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je zelf het abonnement afgesloten?

Neem telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact op met de klantenservice. Zij kunnen met jou meekijken.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als je inlogt op Mijn NS met het e-mailadres waar die factuurmeldingen op binnenkomen zou het moeten lukken. Anders neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook).

Heb je zelf het abonnement afgesloten?

Neem telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact op met de klantenservice. Zij kunnen met jou meekijken.

Hoi,

Ja ik heb het abonnement op mijn oude (persoonlijke) ov-chipkaart afgesloten. Toen ik die ov-chipkaart kwijt was heb ik het abonnement over gezet op mijn nieuwe ov-chipkaart. Dat ging zonder problemen.

Esther.

Badge +3

Ja ik heb het abonnement op mijn oude (persoonlijke) ov-chipkaart afgesloten. Toen ik die ov-chipkaart kwijt was heb ik het abonnement over gezet op mijn nieuwe ov-chipkaart. Dat ging zonder problemen.

Heb je toen €11 betaald voor een vervangende kaart (duplicaat), of gewoon een nieuwe gekocht voor € 7,50 en daar (met hulp van de Klantenservice) je abonnement op laten zetten?

Hoe dan ook, als je in Mijn NS niets zinnigs ziet (facturen met name, en meldingen dat je niet de contracthouder bent) dan moet dat toch echt via de Klantenservice.

Reageer