beantwoord

Abonnement zonder communicatie van €2 naar €5,10 per maand?

  • 23 July 2022
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

ik heb sinds een paar maanden een Flex Basis abonnement van €2 per maand: vandaag 23 juli krijg ik een factuur van €5,10 die betaald zou moeten worden…. Hoe is deze opslag van meer dan 100% zónder communicatie te verklaren en is dit eventueel nog terug te draaien naar de oude situatie?

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 July 2022, 12:20

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

NS Flex Basis kent geen maandelijkse abonnementskosten.

NS Flex Weekend Voordeel kost 2 euro per maand.

NS Flex Dal Voordeel kost 5,10 euro per maand.

Het lijkt erop dat u momenteel NS Flex Dal Voordeel hebt en niet NS Flex Basis of NS Flex Weekend Voordeel. Als het goed is, kunt u in Mijn NS (de website, niet de app) zien welk abonnement actief is. U kunt in Mijn NS bij Betaaloverzicht ook een gespecificeerde factuur vinden waarop precies staat waarvoor deze kosten in rekening worden gebracht.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als die € 5,10 puur abonnementskosten zijn dan gaat het om een Dal Voordeel abonnement waarmee helemaal niet gereisd is. Zolang je er toch niet mee reist zou ik dat op Basis zetten.

Reageer