beantwoord

abonnementen opgezegd en toch doorlaten gaan

  • 5 February 2023
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Kan ik mijn abonement toch door laten gaan

icon

Beste antwoord door MoDe 5 February 2023, 01:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dat zul je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat met de klantenservice moeten bespreken. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.

Reputatie 3

Zou dat in alle situaties kunnen? Hoe lang geleden heb je opgezegd? Wordt het abonnement dat je had nog verkocht? Per welke datum heb je opgezegd?

Zonder nu het antwoord te weten lijken me dat relevante zaken.

Reputatie 7
Badge

Als je iets opzegt dan stopt het lijkt me. Wil je toch weer doorgaan dan moet je opnieuw afsluiten. Tenzij je iets opzegt wat niet meer verkocht wordt. Wellicht kan @Vento wat meer details geven?

Reputatie 7
Badge +3

Wat meer informatie zou inderdaad kunnen helpen om een gericht antwoord te geven.

Als je een Flex abonnement hebt, en je “zegt op” door deze alleen te wijzigen naar Flex Basis kun je vanuit Flex Basis gewoon weer terug wijzigen naar je abonnement. Als je Flex helemaal opzegt gaat het eerst terug naar Flex Basis en wordt Flex pas van je kaart verwijderd als je de opzegging bij een automaat ophaalt. Haal je de opzegging niet op dan blijf je Flex Basis houden en kun je dus ook weer wijzigen van Basis naar het abonnement wat je had. Heb je de opzegging wel opgehaald kun je weer opnieuw een Flex abonnement aanvragen.

Als je een saldo abonnement had en deze hebt opgezegd moet je deze opzegging ook bij een automaat ophalen. Heb je het niet bij een automaat opgehaald binnen een maand, dan vervalt het en loopt het abonnement gewoon door (dat weten vooral degenen die de opzegging vergaten op te halen goed, want het abonnementsgeld werd dan nog gewoon afgeschreven). Heb je de opzegging wel opgehaald dan is het abonnement echt definitief opgezegd. Wil je dan weer een abonnement zul je het opnieuw aan moeten vragen, waarbij nu alleen Dal Voordeel nog als saldo abonnement aan te vragen is, alle andere abonnement zijn alleen als Flex abonnement beschikbaar.

Reageer