Ik had een ns weekend abonnement en ik dacht dat ik bij dat abonnement ook Flex dal voordeel kon bestellen. Daarom heb ik hem besteld, maar ik heb mijn ns-weekendabonnement gewijzigd. maar ik wil dit niet. Ik wil mijn ns weekend abonnement voortzetten en mijn bestelling voor deze flex dal voordel annuleren. Is het mogelijk?
Je kunt hiervoor het beste even telefonisch, via de chat of via social media contact opnemen met de klantenservice.
U valt helemaal met de neus in de boter, want Dalvoordeel kost de eerste drie maanden ook nog eens € 2,50 per maand in plaats van €5,60. U reist nu ook niet alleen in het weekend met korting maar ook nog eens door de week voor nagenoeg hetzelfde geld.
Een weekendabonnement in het spraakgebruik kan ook Weekendvrij zijn en dan is er voor €3,40 het Dalvoordeelabonnement bij te bestellen. Dat is wel wat lastiger de eerste maand.
Het lijkt erop dat TS Weekend Vrij had en daar doordeweekse korting (voor € 3,40) aan wilde toevoegen, maar in plaats daarvan Dal Voordeel heeft besteld en dus nu zonder Weekend Vrij zit.
Neem contact op met de Klantenservice en beroep je eventueel op de 14 dagen bedenktijd. In het uiterste geval moet je Flex in zijn geheel van je kaart verwijderen en opniew bestellen, maar ik vermoed dat men het gewoon voor je kan regelen zonder dat je zelf iets hoeft te doen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.