Ik zie in mijn facturen dat ik 5,60 per maand betaal aan abonnementkosten, maar als ik mijn ovkaart check of de facturen van mijn reiskosten is deze korting nog het abonnement nergens terug te zien. Hoe zit dat?
abonnementkosten+vol tarief betalen
Beste antwoord door Tochjo
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vraag.
U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er is misgegaan en hoe de gemiste korting nog kan worden toegepast. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.