beantwoord

abonnementkosten+vol tarief betalen

  • 11 April 2023
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Ik zie in mijn facturen dat ik 5,60 per maand betaal aan abonnementkosten, maar als ik mijn ovkaart check of de facturen van mijn reiskosten is deze korting nog het abonnement nergens terug te zien. Hoe zit dat?

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 April 2023, 08:19

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vraag.

U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er is misgegaan en hoe de gemiste korting nog kan worden toegepast. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 3

5.60 per maand klinkt als DanVoordeel.

Reis je soms alleen in de spits? Of krijg je wel voordeel, maar staat dat niet als zodanig genoemd op de factuur? Je kan via de NS planner kijken of je de volledige prijs, of de gereduceerde reis betaalt.

Reputatie 7
Badge +1

Heb je het abonnement wel geactiveerd. De eerste keer met Flex moet dit bij een automaat geladen worden.

Reageer