Abonnements advies tool | NS Community
beantwoord

Abonnements advies tool

  • 9 January 2022
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag over de abonnementsadviestool van de NS website.
Ik wilde kijken of mijn abonnement voordeliger kon.
Bij het gebruiken van de tool, vraagt deze je reisgegevens op van het afgelopen jaar.
Hieruit komt naar voren dat ik 26 keer in de spits heb gereisd en 319 keer in de daluren.

Toch reis ik elke werkdag om 7.15 en 16.30.
Beide tijden zijn in de spits. Hoe is dit mogelijk?

Het is nogal van belang welk abonnement ik dan afsluit, want een dal voordeel abonnement levert me dan 200 euro voordeel op ten opzicht van een traject vrij abonnement.

icon

Beste antwoord door Thom 9 January 2022, 13:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als u elke werkdag rond 07.15 en 16.30 incheckt, dan is TrajectVrij de enige realistische optie. Bij uw inchecktijden functioneert geen enkel kortingsabonnement. De adviestool kunt u dan maar beter negeren, die is sowieso slecht uitgewerkt. 

Wie een op maat gesneden advies wil, kan hier veel beter terecht.

OK Bedankt,

 

Er staat bij dat abonnement dat je na de eerste maand onbeperkt kan wijzigen.
Ik heb hem met de kerstvakantie uitgezet. Ik zet hem nu weer aan. Gaat dan weer een nieuwe eerste maand in? Of kan ik dan in de voorjaarsvakantie weer uitzetten?

Badge +3

Uit een ander topic blijkt dat die rekenhulp het aantal spits/dalreizen omwisselt. Daar heb je dus niets aan, want dan zal je Dal Vrij voorgesteld krijgen.

Een abonnement kan je na een maand op elke datum pauzeren (bijv. tijdens een vakantie), waarna je het op elke datum weer aan kunt zetten. Er gaat dan inderdaad een nieuwe maand in.

Binnen de eerste maand waarin het op pauze staat (dus bijv. na een week vakantie weer aan) kan via de Klantenservice.

Reageer