Goeden dag.Afgelopen Maandagmiddag was er bij station Almere Centrum weer een vertraging.De trein kwam later en die reed niet verder.
Het is al de zo veelste keer dat er problemen zijn met de ns.Elke keer als ik met de trein reis kom ik te laat op werk aan.
Ik heb contact met jullie opgenomen en uitgelegd dat jullie niet luisteren naar ons.Dus geld terug vragen wat ik wel heb gedaan heeft geen zin.Ik betaal 2 abonnementen voor belabberde service.Ik heb gezegt dat ik dit zo zat ben dat ik mijn abonnementen voor deze maand niet betaal.Uw collega die mij netjes geholpen heb zou dit door gegeven hebben.Maar nu is het als nog betaald.Hier bij eis ik gewoon dit geld voor deze maand terug.
Want jullie gaan het nu maar eens compenseren.Want ik betaal voor 2 abonnementen €700 per jaar.Dat is veel geld vergeleken met de service die we van jullie krijgen.Dit is jammer gewoon.Ik hoop dat ik u hier mee volgende heb geïnformeerd.Vriendelijke groeten Michael Mars.