Skip to main content

Beste,

 

Bij mij zijn de abonnementskosten voor juni 2023 2x afgeschreven, nl op 8 en 14 juni. Ik zie nu ook dat ik in de mail 2 facturen heb gekregen gedateerd van 6 en 7 juni. De abonnementskosten bedragen 601,50 euro. Wilt u derhalve 601,50 euro zo spoedig mogelijk naar mij retourneren?

 

Alvast dank,

W.Meijer

Hoi WMeijer,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij klantgegevens.

Je kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Ben wel nieuwsgierig. Waren beide facturen voor dezelfde periode en hetzelfde abonnement? Hebben ze ook het hetzelfde factuurnummer?


Er zijn meer berichten over dubbele incasso’s voor precies hetzelfde… dus game on! 😴


Ik had ze hier nog niet voorbij zien komen. Maar dat gaat dan weer leuk worden ...


Reageer