beantwoord

Abonnementskosten bij ander product

  • 18 November 2022
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Goedendag,

Ik heb een aantal weken geleden mijn abonnement gewijzigd van Altijd Vrij naar Basis Flex vanwege een veranderd schema.

Echter, nu staat onder ‘Kosten deze Periode’ ineens weer het bedrag van het Altijd Vrij abonnement, terwijl ik dit niet heb gekozen.

Ook is het bedrag van overige reizen van de voorgaande maand nog niet van mijn rekening afgeschreven, hoewel ik wel een deel van het bedrag van het Altijd Vrij abonnement van Oktober - November terug betaald heb gekregen.

Ik wil graag voorkomen dat ik een fors bedrag betaal voor een product, wat ik deze periode niet heb gekozen. Ook wil ik zorgen dat het overige bedrag nog betaald wordt. Wat is nu de beste optie voor mij?

Alvast bedankt voor enige hulp wat gegeven kan worden.

Met vriendelijke groet,
Jack

icon

Beste antwoord door Momo 18 November 2022, 15:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat er staat bij Kosten deze periode voor abonnnements kosten kun je negeren. Dat geeft al sinds Flex live is een verkeerd bedrag na een recente abonnementswissel, zoals nog het oude abonnement of zowel het oude als het nieuwe abonnement bij elkaar. 

Voor het bedrag van je gemaakte reizen zal je denk ik gewoon op de gebruikelijke factuurdatum een factuur krijgen. 

@Momo Dankjewel voor je reactie, goed om te weten!

Over het automatisch afschrijven, dit zou vorige week al gebeurd moeten zijn, rond 10 November, maar het is tot nu toe nog niet gebeurd. Ik zal hier sowieso op letten.

Nogmaals bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Staan die gemaakte reizen al wel in je reishistorie en zo ja, sinds wanneer? Bij Flex kan het wel eens wat langer duren voor reizen in de reishistorie komen en een ritprijs hebben. Pas dan kunnen ze meegenomen voor de factuur. Zo had ik in juli een reis + terugreis gemaakt waarbij de terugreis na 3 dagen in mijn reishistorie stond en met de eerstvolgende factuur van 1 augustus werd meegenomen, maar de heenreis was pas na 3 weken zichtbaar en was te laat voor die factuur en die werd daarom pas met de factuur een maand later gefeactureerd. Om het even lekker overzichtelijk te houden…..  Uiteindelijk komt het wel goed, NS zal niet vergeten de reizen te facturen. 

Reageer