beantwoord

Abonnementskosten lopen door na stopzetten ivm OV-chipkaart verlopen

  • 10 July 2023
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Mijn abonnementskosten zijn twee maanden afgeschreven, hoe kan ik dit stopzetten? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 10 July 2023, 18:10

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Uw abonnement is duidelijk niet correct beëindigd. Neem rechtstreeks contact op met de klantenservice om dit alsnog goed te regelen. Geef daarbij duidelijk aan dat uw OV-chipkaart verlopen is. U kunt dan tegelijk vragen om terugbetaling van de abonnementskosten van de afgelopen twee maanden.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Mijn Ov chipkaart is verlopen, maar ns kan de de dalkorting niet overzetten op nieuwe ov chipkaart, maar vind dat ik toch moet betalen tot 2029, omdat ik een automatische incasso heb gegeven aan hun. Ze zeggen ov chipkaart moet de verlopen ov chipkaart blokkeren. Ov chipkaart zegt is fout van NS, NS moet regelen.

Ik ben al een maand bezig deze 2 bedrijven te bellen, maar niemand kan me helpen. Ik heb al zo druk met werk enzo. Nu moet ik een advocaat gaan inschakelen omdat de brieven zo slordig werken.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Mijn Ov chipkaart is verlopen, maar ns kan de de dalkorting niet overzetten op nieuwe ov chipkaart, maar vind dat ik toch moet betalen tot 2029, omdat ik een automatische incasso heb gegeven aan hun. Ze zeggen ov chipkaart moet de verlopen ov chipkaart blokkeren. Ov chipkaart zegt is fout van NS, NS moet regelen.

Ik ben al een maand bezig deze 2 bedrijven te bellen, maar niemand kan me helpen. Ik heb al zo druk met werk enzo. Nu moet ik een advocaat gaan inschakelen omdat de brieven zo slordig werken.

 

 

Je kunt het abonnement op de verlopen kaart opzeggen en op de nieuwe kaart opnieuw aanvragen. Bij flex kan wanneer je een kaart niet vervangt via kaartvernieuwing niet overgezet worden.

Reageer