beantwoord

Abonnementskosten worden op de site weergegeven

  • 23 February 2023
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Dag,

 

Hoewel ik via MIJN NS mijn flex abonnement heb omgezet naar €0,00 per maand, wordt het voorgaande maandbedrag van € 26,70 per maand weergegeven op de beginpagina van MIJN NS. Terugkerend op de product-pagina blijkt de flex abonnementskosten wel op € 0,00 zijn weergegeven.

Ik vind dit verwarrend. Als jullie het met mij eens zijn, kan er dan wat aan gedaan worden? en zo ja, hoe?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 23 February 2023, 10:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Ariën1,

Wij zijn het met je eens. Dit probleem speelt echter al jaren, is al tientallen keren gemeld, maar NS lijkt niet echt van plan dit op te lossen. Ik zou eerlijk gezegd niet meer weten hoe we NS daar wel toe kunnen bewegen.

Reputatie 4

Dag,

 

Hoewel ik via MIJN NS mijn flex abonnement heb omgezet naar €0,00 per maand, wordt het voorgaande maandbedrag van € 26,70 per maand weergegeven op de beginpagina van MIJN NS. Terugkerend op de product-pagina blijkt de flex abonnementskosten wel op € 0,00 zijn weergegeven.

Ik vind dit verwarrend. Als jullie het met mij eens zijn, kan er dan wat aan gedaan worden? en zo ja, hoe?

meestal als nieuwe maand van jouw vaste factuurdatum is geweest word bijgewerkt op 0,00 je kan beste op de factuur bekijken die klopt altijd 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik weet niet of de verlenging is geactiveerd en DAN heb ik geannuleerd of de webpagina is misleidend. Hoe kan ik dat weten?

Reputatie 7
Badge +3

Als je onder Mijn Producten kijkt, zou je de juiste, actuele informatie over je abonnement moeten zien.

De widget op de homepage is niet betrouwbaar, zeker niet als er aanpassingen aan een abonnement zijn gedaan. Negeer deze.

Overigens zijn alle abonnementen bij NS doorlopend, deze hoef je dus niet zelf te verlengen.

Reageer