beantwoord

advies type korting NS

  • 4 July 2023
  • 6 reacties
  • 157 Bekeken

Ik heb de keuzehulp voor abonnementen van de NS ingeschakeld.

Hier kwam de keuze NS flex 0 uit de bus.

Dit kan toch niet zijn; ik heb ca. € 60 per maand kosten buiten de spits. Als ik daar 40% korting van neem gaat het dus om minimaal € 24 - dat is veel minder dan de extra kosten van NS kortingskaart

icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 July 2023, 19:12

Bekijk origineel

6 reacties

Dat is inderdaad erg vreemd. Als je hier je reisgedrag wilt omschrijven kunnen wij je misschien voorzien van een goed advies.

Ik reis op dit moment voor minimaal €40 per maand (waar al 40% korting van af is) wat is dan het "goede avies". Ik reis altijd in de daluren of weekend.

 

 

Reputatie 7
Badge

Dal Voordeel en Weekend Vrij lijken opties, misschien zelfs beide. Dat ligt aan de verdeling van je kosten over doordeweekse daluren en weekenden. En als je heel veel op een zelfde, kort traject reist zou zelfs traject vrij nog interessant kunnen zijn.

De keuzehulp geeft bij mij ook _altijd_ flex 0, ook in maanden dat ik tien reizen in het weekend maak en weekend vrij overduidelijk de goedkoopste optie is. Ik heb er nog nooit iets anders uit zien komen dan flex 0, dus snap niet zo goed waarom dit ding uberhaupt nog bestaat.

In het verleden zijn hier al meerdere opmerkingen over gemaakt op dit forum, maar er lijkt weinig mee gedaan te worden.

Zitten de bugs er nog steeds in?🤔

 

Je doet dit via: https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/keuzehulp/qa?dt=v1JTVCJTVCMSUyQzAlMkMyJTJDJTIyZ2xvYmFsLWNoZWNrJTIyJTJDMyU1RCUyQyU1QjIlMkMwJTJDbnVsbCUyQ251bGwlMkMzJTVEJTVE ?

Welke reizen ga je per week maken?

Hij lijkt hier goed:

 

Reageer