Ik schrijf hier omdat ik niet weet wat ik moet doen.Ik heb drie klachten ingediend, geen reactie.Op 23 september 2023 reisde ik met mijn man met de trein op het traject Eindhoven – Bergen op Zoom.We reisden allebei in de tweede klas, we hadden kaartjes, de controleur controleerde ze en de OV-kaart, hij had geen bezwaar, bedankte ons en wenste ons een fijne dag.En nu bleek dat ik, en alleen ik, een boete kreeg van 50 euro en 20 euro voor het rijden in de eerste klas, in totaal 70 euro. Complete onzin, ik heb geen boete gekregen en er is 70 euro van mijn rekening afgeschreven.Ik heb deze vergoeding bij de bank afgeschreven en nu dreigt NS mij dat als ik het niet betaal, zij zullen worden geïncasseerd.We hebben een bevestiging van de kaartaankoop, de controleur heeft geen boete uitgedeeld en NS eist een vergoeding van mij.
Afpersing van een kaartje door NS
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.