Skip to main content
Antwoord

afschrijving niet gelukt

  • July 1, 2022
  • 2 reacties
  • 289 Bekeken

Mijn jaarlijkse abonnement kon twee maal niet afgeschreven worden . Daardoor is het abonnement stopgezet. Alleen ik zou nu een flex abonnement willen . Moet ik alsnog het bedrag van een jaar abonnement betalen? 

Beste antwoord door Tomas NS

Hi Chell en welkom bij onze Community!

 

Jammer om te lezen dat je abonnement is stopgezet. Als je geen openstaande bedragen hebt bij NS dan kun je NS Flex bestellen. Mocht je er toch niet helemaal uit komen of tegen problemen aanlopen, neem dan even contact op met de klantenservice. Zij kunnen even met je mee kijken en uitzoeken waarom het niet lukt.

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • July 1, 2022

Als het abonnement door NS is stopgezet, kunt u nadat u alles heeft betaald wel weer een Flexabonnement aanvragen. Er geldt echter een kredietcheck.

Bij Flex reist u met de kosten van het maandabonnement vooraf en na een maand betaalt u voor de gemaakte reizen. U heeft geen saldo meer nodig.

Bij Flex betaalt u de eerste maand vooruit, niet een heel jaar. Bij Dalvoordeel is dit bijvoorbeeld €5,10.


Tomas NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 1, 2022

Hi Chell en welkom bij onze Community!

 

Jammer om te lezen dat je abonnement is stopgezet. Als je geen openstaande bedragen hebt bij NS dan kun je NS Flex bestellen. Mocht je er toch niet helemaal uit komen of tegen problemen aanlopen, neem dan even contact op met de klantenservice. Zij kunnen even met je mee kijken en uitzoeken waarom het niet lukt.