Mijn jaarlijkse abonnement kon twee maal niet afgeschreven worden . Daardoor is het abonnement stopgezet. Alleen ik zou nu een flex abonnement willen . Moet ik alsnog het bedrag van een jaar abonnement betalen?
Als het abonnement door NS is stopgezet, kunt u nadat u alles heeft betaald wel weer een Flexabonnement aanvragen. Er geldt echter een kredietcheck.
Bij Flex reist u met de kosten van het maandabonnement vooraf en na een maand betaalt u voor de gemaakte reizen. U heeft geen saldo meer nodig.
Bij Flex betaalt u de eerste maand vooruit, niet een heel jaar. Bij Dalvoordeel is dit bijvoorbeeld €5,10.
Hi Chell en welkom bij onze Community!
Jammer om te lezen dat je abonnement is stopgezet. Als je geen openstaande bedragen hebt bij NS dan kun je NS Flex bestellen. Mocht je er toch niet helemaal uit komen of tegen problemen aanlopen, neem dan even contact op met de klantenservice. Zij kunnen even met je mee kijken en uitzoeken waarom het niet lukt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.