beantwoord

Altijd voordeel abonnement

  • 20 April 2022
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Hallo, 

 

Ik zou graag een altijd voordeel abonnement willen aanschaffen, maar gaat dit enkel via een automatisch incasso? Ik zou namelijk graag mijn saldo willen opladen voordat ik ga reizen. 

Valt dit abonnement dan automatisch voor mij af of kan ik hier wat in  regelen/ aanpassen op het station zelf (bij een helpdesk etc.)

icon

Beste antwoord door Lorena NS 20 April 2022, 10:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Teddie en welkom bij de NS Community! 
Het NS Flex Altijd Voordeel abonnement kan inderdaad alleen maar met automatische incasso aangeschaft worden. Met het NS Flex abonnement reis je ook op rekening dat dus wil zeggen dat je geen saldo nodig hebt. De reizen die je maakt, komen op de maandelijkse factuur te staan. Je reist dan ook op rekening met de bus, tram en metro (hierbij betaal je wel vol tarief), maar deze optie kan wel uitgezet worden zodat je eventueel saldo kunt laden voor de bus, tram en metro reizen.

Reputatie 7
Badge +1

WEN er maar aan, want binnenkort gaat alles op die manier. Inmiddels is dat voor de meeste soorten ABO al niet meer mogelijk-op saldo en de rest wordt binnenkort aangepakt. Vermoedelojk verdwijnt dan ook de noodzaak voor chipkaart en kan je met bank/giropas alles koppelen-zoals vele buitenlanden inmiddels ook al bieden

Reageer