Beste,
als ik een andere abbonement wil kiezen, dan geeft het foutmelding WS-0034.
Beste,
als ik een andere abbonement wil kiezen, dan geeft het foutmelding WS-0034.
Beste antwoord door Laura NS
Wie heeft trouwens het mailadres in die reactie weggehaald? De tekst is aangepast, de koppeling niet, dus het mailadres staat nog steeds openbaar.
Thanks! Nu goed? Ik zag namelijk geen koppeling meer.
Ah, dan is je OV-chipkaart wellicht al aan een ander Mijn NS-account gekoppeld. Zou dat kunnen? Kun je bijvoorbeeld nog inloggen met een oud e-mailadres?
Dan moet ik het controleren, maar weet echt niet meer welke e-mailadres het is . Het kan -e-mailadres verwijderd door moderator-
kan niet meer inloggen en werkt ook niet meer.plus de e-mail adres is ook buiten gebruik en wordt ook niet meer gebruikt
Dit is wellicht de oplossing; dat ik het e-mailadres aanpas naar de juiste. Er staat een hard bounce op het huidige, foutieve e-mailadres, wat dit proces wellicht tegenhoudt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.