beantwoord

andere abbonement WS-0034 melding


Beste,

als ik een andere abbonement wil kiezen, dan geeft het foutmelding  WS-0034.

icon

Beste antwoord door Laura NS 2 July 2021, 10:48

Bekijk origineel

15 reacties

Goedenavond H.Charkaoui. Welkom bij de NS Community.

Zou je iets meer willen toelichten wat je probeert te doen? Heb je bijvoorbeeld een NS Flex abonnement wat je wil omzetten naar een andere abonnementsvorm? Of wil je van een Reizen op Saldo abonnement overstappen naar NS Flex?

Badge +3

Staat daar verder niet iets bij zoals:

De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen. (WS-0021)

Neem aan dat WS-×××× een 'webshop’ melding is.

Staat daar verder niet iets bij zoals:

De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen. (WS-0021)

Neem aan dat WS-×××× een 'webshop’ melding is.

Klopt, dat staat er bij.

Ah, dan is je OV-chipkaart wellicht al aan een ander Mijn NS-account gekoppeld. Zou dat kunnen? Kun je bijvoorbeeld nog inloggen met een oud e-mailadres?

Ah, dan is je OV-chipkaart wellicht al aan een ander Mijn NS-account gekoppeld. Zou dat kunnen? Kun je bijvoorbeeld nog inloggen met een oud e-mailadres?

Dan moet ik het controleren, maar weet echt niet meer welke e-mailadres het is . Het kan -e-mailadres verwijderd door moderator-

kan niet meer inloggen en werkt ook niet meer.plus de e-mail adres is ook buiten gebruik en wordt ook niet meer gebruikt 

Nee, daar is geen account mee aangemaakt. Maar ik kijk wel even wat ik kan vinden. Ik werk nog tot 16:30 uur. Stuur je me voor die tijd even een privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en juiste e-mailadres?

Ik heb inmiddels een bericht mogen ontvangen van TS. Ik zal het even privé met TS uitzoeken en mijn bevindingen hier later plaatsen.

Wie heeft trouwens het mailadres in die reactie weggehaald? De tekst is aangepast, de koppeling niet, dus het mailadres staat nog steeds openbaar. 

 

Badge +3

Zo dan, goed gevonden. Wanneer komt er een :thumbsdown: knop?

Weet niet goed wat ik in dit geval zou moeten ‘rapporteren’ namelijk… 

Jij hoeft niks te rapporteren toch? Er leest vast wel een mod mee (:

Wie heeft trouwens het mailadres in die reactie weggehaald? De tekst is aangepast, de koppeling niet, dus het mailadres staat nog steeds openbaar. 

Thanks! Nu goed? Ik zag namelijk geen koppeling meer.

Ah, dan is je OV-chipkaart wellicht al aan een ander Mijn NS-account gekoppeld. Zou dat kunnen? Kun je bijvoorbeeld nog inloggen met een oud e-mailadres?

Dan moet ik het controleren, maar weet echt niet meer welke e-mailadres het is . Het kan -e-mailadres verwijderd door moderator-

kan niet meer inloggen en werkt ook niet meer.plus de e-mail adres is ook buiten gebruik en wordt ook niet meer gebruikt 

Dit is wellicht de oplossing; dat ik het e-mailadres aanpas naar de juiste. Er staat een hard bounce op het huidige, foutieve e-mailadres, wat dit proces wellicht tegenhoudt.

Wie heeft trouwens het mailadres in die reactie weggehaald? De tekst is aangepast, de koppeling niet, dus het mailadres staat nog steeds openbaar. 

Thanks! Nu goed? Ik zag namelijk geen koppeling meer.

Zal gisteren wel aangepast zijn inderdaad, heb zelf het screenshot maar uit m’n bericht gemikt.

Ik wil graag mijn dalvrij abbo omzetten naar een €5/mnd flex abbo. Telkens loop ik vast op WS-0035 wat ik ook probeer. De vorige keer dat ook zo. Geprobeerd met klantenservice te bellen. Na 10 minuten in de wacht ben ik maar gestopt. Ik word er zo moe van. Elke keer problemen als je wat wilt veranderen. Flex is mooi systeem maar wisselen naar een goedkoper abbo is onmogelijk zodat het abbo van €75,- gewoon blijft doorlopen.

Goedemiddag mismacher. Vervelend om te lezen dat je op dit probleem stuit. Echter, je kunt hiervoor het beste toch echt contact opzoeken met de Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken met de situatie en het oplossen. Naast telefonisch zijn wij ook bereikbaar via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Vanmorgen heb ik met klantenservice gebeld en die kreeg ik direct aan de lijn (wonderbaarlijk meestal duurt het zo’n 10 à 15 minuten. Toen was het snel geregeld. Maar NS probeer toch eens die automatisering van “mijn ns” eens goed te regelen. 

Reageer