Skip to main content
Antwoord

Annulering

  • December 1, 2021
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Hallo,

Ik weet niet zeker of we mijn ns-kaart hebben opgezegd terwijl ik mijn maandabonnement probeerde op te zeggen. Hoe kan ik dit begrijpen? Kun je me helpen?

Beste antwoord door Lorena NS

Goedemorgen EMEL en welkom op de NS Community! 

Ik raad je aan om hiervoor direct even contact op te nemen met onze klantenservice. Vanuit daar kunnen ze met je meekijken of het opzeggen goed gegaan is. Mocht het niet goed gegaan zijn, kunnen ze alsnog direct helpen om dat te regelen.

3 reacties

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 2, 2021

Goedemorgen EMEL en welkom op de NS Community! 

Ik raad je aan om hiervoor direct even contact op te nemen met onze klantenservice. Vanuit daar kunnen ze met je meekijken of het opzeggen goed gegaan is. Mocht het niet goed gegaan zijn, kunnen ze alsnog direct helpen om dat te regelen.


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • December 2, 2021

OF-doe het zelf- activeer je mijnNS en kijk wat daar op geregistreerd staat.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • December 2, 2021

Opzeggen van een NS abonnement doe je via Mijn NS (in geval van NS Flex) of de Klantenservice.

Beëindigen van een kaart kan via OV-chipkaart, maar dan moet je de kaart opsturen (of als verloren/gestolen melden zonder een nieuwe aan te vragen).

Na opzeggen van een abonnement kan je een kaart (met NS logo) gewoon blijven gebruiken om te reizen.