Is het meer dan een maand geleden dat kidsvrij op de kaart gezet is? Of verlopen de kaarten binnenkort?
Het is hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity gissen naar het waarom. Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
ik heb er op 10.03.2023 opgezet. dus 14 dgn geleden. Kaarten verlopen niet binnenkort.
ik heb er op 10.03.2023 opgezet. dus 14 dgn geleden. Kaarten verlopen niet binnenkort.
Vreemd. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens, neem daarom contact op de klantenservice. Zij kunnen het voor jou uitzoeken.
Hoi Linda, en welkom bij onze Community.
Dat is inderdaad erg vreemd, een annulering zou niet zomaar plaats mogen vinden. Zoals MoDe terecht aangeeft is het zaak om het abonnement binnen 30 dagen te activeren.
Ik wil mij graag bij MoDe aansluiten en je adviseren om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice via chat, telefoon, Twitter of Facebook. Zij kunnen je bestellingen erbij zoeken en kijken wat hier verkeerd gaat.