Skip to main content
Antwoord

Annulering Kids vrij

  • March 24, 2023
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Goedemorgen, 

Ik heb op de OV kaarten van mijn kinderen een Kids Vrij abonnement gezet. Deze moet nog geactiveerd worden bij een NS-paal. Echter krijg ik nu een mail dat beide abonnementen zijn geannuleerd. Zonder opgaaf van reden.

Iemand enig idee waarom?

gr

Linda  

Beste antwoord door MoDe

Is het meer dan een maand geleden dat kidsvrij op de kaart gezet is? Of verlopen de kaarten binnenkort?

Het is hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity gissen naar het waarom. Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

4 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • March 24, 2023

Is het meer dan een maand geleden dat kidsvrij op de kaart gezet is? Of verlopen de kaarten binnenkort?

Het is hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity gissen naar het waarom. Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • March 24, 2023

ik heb er op 10.03.2023 opgezet. dus 14 dgn geleden. Kaarten verlopen niet binnenkort. 

 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • March 24, 2023

ik heb er op 10.03.2023 opgezet. dus 14 dgn geleden. Kaarten verlopen niet binnenkort. 

 

Vreemd. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens, neem daarom contact op de klantenservice. Zij kunnen het voor jou uitzoeken.


Tomas NS
  • Oud Moderator
  • March 24, 2023

Hoi Linda, en welkom bij onze Community.

Dat is inderdaad erg vreemd, een annulering zou niet zomaar plaats mogen vinden. Zoals MoDe terecht aangeeft is het zaak om het abonnement binnen 30 dagen te activeren.

Ik wil mij graag bij MoDe aansluiten en je adviseren om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice via chat, telefoon, Twitter of Facebook. Zij kunnen je bestellingen erbij zoeken en kijken wat hier verkeerd gaat.