Skip to main content
Antwoord

automatische incasso

  • February 24, 2023
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

Gister zou een bedrag van mijn bank rekening afgeschreven worden, in email staat ook geen link waarbij ik de bedrag kan betalen. Tot nu toe dat is niet gebeurd, Ik vraag me af wanneer dat gebeurt. 

mijn ov no. is: 3528 0434 2762 8695

 

 

 

Met vriendelijke groet,

Doris Zaya

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Doris Zaya,

Meestal wordt het een paar dagen later afgeschreven dan de datum die in de e-mail vermeld staat. Er staat dan ook ‘omstreeks'.

Pas als de afschrijving mislukt, krijg je een e-mail met instructies om het handmatig te betalen.

4 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • February 24, 2023

Hoi Doris Zaya,

Meestal wordt het een paar dagen later afgeschreven dan de datum die in de e-mail vermeld staat. Er staat dan ook ‘omstreeks'.

Pas als de afschrijving mislukt, krijg je een e-mail met instructies om het handmatig te betalen.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 24, 2023

Mijn ervaring is dat incasso’s van NS vaak plaatsvinden op maandag. Je zou eventueel even bij je bank kunnen kijken of er een geplande incasso staat.


  • Op het juiste spoor
  • August 5, 2023

Goedendag er is teveel van mijn rekening afgeschreven van mijn rekening. Ik heb niet zoveel gereisd.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • August 5, 2023

Heb je de factuur in je MijnNS account (website, niet de app) gecheckt? Daar staat gespecificeerd wat de kosten zijn, zowel de kosten voor een abonnement als de reiskosten. Er kunnen bv nog reiskosten van een vorige maand bijzitten die toen niet gefactuurd zijn, maar het kan ook gaan om correctietarieven vanwege niet of verkeerd in/uitchecken, OV-fietsverhuur of stallingskosten.