beantwoord

automatische incasso

  • 24 February 2023
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

Gister zou een bedrag van mijn bank rekening afgeschreven worden, in email staat ook geen link waarbij ik de bedrag kan betalen. Tot nu toe dat is niet gebeurd, Ik vraag me af wanneer dat gebeurt. 

mijn ov no. is: 3528 0434 2762 8695

 

 

 

Met vriendelijke groet,

Doris Zaya

icon

Beste antwoord door mrfreeze 24 February 2023, 11:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Doris Zaya,

Meestal wordt het een paar dagen later afgeschreven dan de datum die in de e-mail vermeld staat. Er staat dan ook ‘omstreeks'.

Pas als de afschrijving mislukt, krijg je een e-mail met instructies om het handmatig te betalen.

Badge +3

Mijn ervaring is dat incasso’s van NS vaak plaatsvinden op maandag. Je zou eventueel even bij je bank kunnen kijken of er een geplande incasso staat.

Goedendag er is teveel van mijn rekening afgeschreven van mijn rekening. Ik heb niet zoveel gereisd.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je de factuur in je MijnNS account (website, niet de app) gecheckt? Daar staat gespecificeerd wat de kosten zijn, zowel de kosten voor een abonnement als de reiskosten. Er kunnen bv nog reiskosten van een vorige maand bijzitten die toen niet gefactuurd zijn, maar het kan ook gaan om correctietarieven vanwege niet of verkeerd in/uitchecken, OV-fietsverhuur of stallingskosten. 

Reageer