Ik heb zojuist een NS flex abonnement afgesloten en mijn gegevens doorgegeven. Ook bevestiging van abonnement ontvangen met ingangsdatum. Maar nergens werd mijn bankrekeningnummer gevraagd voor de maandelijkse automatische incasso van gemaakte reizen en abo-kosten. Hoe wil men dan automatisch incasseren? Of krijg ik daar bij ontvangen van de nieuwe OV-chipkaart nog info over? Mvg.
Bladzijde 1 / 1
De kosten worden per automatische incasso afgeschreven van de rekening die gebruikt wordt om met iDEAL te betalen bij de bestelling.
De kosten worden per automatische incasso afgeschreven van de rekening die gebruikt wordt om met iDEAL te betalen bij de bestelling.
Dank! Duidelijk :-)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.